Hoppa till innehåll
Anime.se

felstavning


ran
 Share

Rekommenderade inlägg

ja vi måste ju offra oss för stackarna här :P hahahaha nä det va ett skämt.. R0bin också.. kul kul.. ;)

 

jag skulle inte ta det som ett skämt...

uhm, jag tycker liksom .. inte den här sidan känns seriös..

den här kommer bli överfolkad av fjortisar, tyvär. >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någon mer än jag som tycker snabblänkarna är lite oseriösa eller ?? skulle va bättre med typ sidor som animenfo osv osv

 

Håller med till 100% ta bort Aftonbladet, Dagens tv tablå, Dahlin.info osv... förstör stämmningen totalt faktiskt. Lägg in animenfo och andra anime communitys istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni ta och tagga ner en aning? De flesta ser ganska snart att inte alla animelänkar inte finns på plats ännu, men det finns två sätt att gå till väga i det här fallet:

 

1. Att inte lägga ut sajten innan alla länkar och all information är på plats. Detta skulle troligtvis resultera i att sajten aldrig skulle komma att se dagsljus.

 

2. Lägga upp så mycket man bara kan och fylla på efter hand. Då kan alla som tycker något fattas förmedla detta på ett konstruktivt sätt.

 

Så mitt förslag är att istället för att sätta sig i ett hörn med armarna i kors och sura, så kan ni (som nämnt tidigare) på ett konstruktivt sätt tala om vad ni skulle vilja se mer av och kanske t.o.m vart man hittar det. Någon som tycker det låter som ett vettigt sätt att köra på? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det här är väl den delen av Forumet där man ska klaga och göra sin röst hörd...

 

Ja det är det och det är helt ok att göra sin röst hörd, men därmed inte sagt att man kan låta hur som helst. Klagomål kan framföras på olika sätt t.ex som kritik, feedback eller rent gnäll. Gnäll är inte speciellt konstruktivt och den som gnäller brukar oftast inte ha något intresse av att förändra saker till det bättre. Gnällpellen är nöjd bara han får gnälla. För det är ju så mycket enklare att säga att allt är skit än att faktiskt komma med konkreta idéer på hur man kan förbättra det man tycker är dåligt.

 

Det ligger mycket arbete bakom anime.se och det är onekligen rejält tråkigt när folk kommer in och säger att allt är skit. Hur man i ena stunden med högdragen min kan uttrycka sin avsky över skräckscenariot av de analkande fjortisarna som med sitt omogna beteende kommer att riva detta forum i småbitar, för att sedan i nästa ögonblick skratta sig fördärvad över ett stavfel och med det förkasta resten av sajten, ja det är för mig komplett obegripligt.

 

Personligen tycker jag det vore roligt med en dôjinshin...

Det vore väl en bra länk?

 

Kan du utveckla den idén lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...