Hoppa till innehåll
Anime.se

wow jag trodde att jag var frälst


Marc
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag trodde jag var frälst med manga och filmer från japan men när jag läser vissa threads här så är det helt otroligt vad folk är insatta i det här. Många utan dom här serierna och filmerna som nämns har jag aldrig hört talas om. Men det kan väl bero på att jag har lite speciell smak och det finns inte mycket anime jag tycker om. "Eller sett".

 

Mest kärlek har jag till serierna som jag hyrde på VHS när jag var liten. Som Silver Fang och Cobra - Space Adventure. Jag började nästan gråta när jag köpte Silver Fang boxen och fick se dom avsnitten som jag inte hade sett innan. Samma med Cobra när jag laddade hem orginal avsnitten från nätet.

 

Men det nostalgi känslan kommer jag aldrig att glömma :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh.. det finns tusentals animeserier, och även de som tittar på de senaste serierna via fansub kan bara se en bråkdel av vad som finns..

Det är omöjligt att se alla ;)

 

Men jag tittar inte särsklit mycket på anime heller. Har inte ro att titta på film så ofta, jag läser hellre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trodde jag var frälst med manga och filmer från japan men när jag läser vissa threads här så är det helt otroligt vad folk är insatta i det här.

 

Hur "frälst" man är har inte så mycket att göra med hur mycket man har sett.

 

Det finns många som bara ser på massor för att det är status att ha sett på mycket. Sen finns det de som kollar på massor fastän de bara är måttligt intresserade. Sen finns det de som är tokfrälsta och aldrig kan sluta se. Sen finns det de som är tokfrälsta och just därför inte vill kolla på för mycket i taget. Det beror helt på hur man är funtad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...