Hoppa till innehåll
Anime.se

naruto låt???


CromiC
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet icket vad den heter, och jag tror dock att själva frågan att ladda ner den inte bör diskuteras. Dock så om du ser ordentligt på för och eftertexterna så tror jag du kan se vad den heter.

 

Jag antar att vi talar episod 104+?

 

japp episod 104-109 e de..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

många narutolåtar finns att ladda ner från http://www.narutofan.com

 

F) Fansubs, DVD-rippar, Scanlations och annat olagligt

Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Detta gäller även webbsidor som uppmanar till nedladdning alternativt erbjuder länkar till dylika webbsidor, fildelningsnätverk, hubbar och liknande. Anime.se's officiella policy är att inte tillhandahålla, uppmuntra eller underlätta nedladdning eller distrubition av piratkopierade filmer, TV-serier och serietidningar.

 

Att ställa frågor om vart man kan ladda ner eller diskussioner om fansubs¹ får inte förekomma på anime.se. Detsamma gäller även scanslations. Vill du få reda på det så får du använda dig utav någon av de sökmotorer som finns på internet.

 

¹ - Amatöröversättningar (fansub) som distribueras i digital form där texten är inlagd i en videofil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...