CromiC Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 tja!.. undra bara om någon vet vad den sista avslutningslåten på naruto heter? och var man kan ladda ner den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag vet icket vad den heter, och jag tror dock att själva frågan att ladda ner den inte bör diskuteras. Dock så om du ser ordentligt på för och eftertexterna så tror jag du kan se vad den heter. Jag antar att vi talar episod 104+? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Wind heter iaf den som är i de tidigare avsnitten. Fast det är antagligen inte den du letar efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Wind heter iaf den som är i de tidigare avsnitten. Fast det är antagligen inte den du letar efter. Wind är fösta outrot från episod 1-25 det var ett tag sedan det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CromiC Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag vet icket vad den heter, och jag tror dock att själva frågan att ladda ner den inte bör diskuteras. Dock så om du ser ordentligt på för och eftertexterna så tror jag du kan se vad den heter. Jag antar att vi talar episod 104+? japp episod 104-109 e de.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 "Mountain A Go Go Too - Captain Stridum" tror jag det är... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 många narutolåtar finns att ladda ner från http://www.narutofan.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 många narutolåtar finns att ladda ner från http://www.narutofan.com F) Fansubs, DVD-rippar, Scanlations och annat olagligt Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Detta gäller även webbsidor som uppmanar till nedladdning alternativt erbjuder länkar till dylika webbsidor, fildelningsnätverk, hubbar och liknande. Anime.se's officiella policy är att inte tillhandahålla, uppmuntra eller underlätta nedladdning eller distrubition av piratkopierade filmer, TV-serier och serietidningar. Att ställa frågor om vart man kan ladda ner eller diskussioner om fansubs¹ får inte förekomma på anime.se. Detsamma gäller även scanslations. Vill du få reda på det så får du använda dig utav någon av de sökmotorer som finns på internet. ¹ - Amatöröversättningar (fansub) som distribueras i digital form där texten är inlagd i en videofil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg