Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto rules!


Erox
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Håller med om att det är ruggigt bra, men det är långt ifrån bäst.

Finns ingen anime som slår Berserk(jävligt synd att dom bara gjorde serien som PR för Mangan).

 

Annars så är ju HxH bra oxå, diggar anime med superungar som är elite :D

 

 

Berserker är också väldigt bra men jag tycker inte att den är lika bra som Naruto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

efter ca 20 minuter av naruto orkade jag inte kolla mer :P serien blir säkert bättre när man sett lite längre men jag orkade inte med mer än det första avsnittet.

 

och som någon sagt så finns det många andra riktigt bra serier och berserk är en sån ;) boogiepop är en annan favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

efter ca 20 minuter av naruto orkade jag inte kolla mer :P serien blir säkert bättre när man sett lite längre men jag orkade inte med mer än det första avsnittet.

 

och som någon sagt så finns det många andra riktigt bra serier och berserk är en sån ;) boogiepop är en annan favorit.

 

 

Det finns säker många jätte bra serier men jag har verkligen fastnat för Naruto den har så grym handling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag diggar väl naruto också.. dock har jag börjat med att vänta in serien lite.. för jag tycker inte det är kul att se ett avsnitt och behöva vänta en vecka på nästa... det beror nog också lite på att naruto är lite utdragen, som ni sa =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hepp.

varför har dom inga admins?

'''jag älskar animen X'' - trådar borde bli låsta.

helt jävla onödiga!

 

Jo, de är ganska onödiga. Men det kan vara kul att diskutera om en bra serie är ibland. Om du inte gillar detta, så behöver du bara ignorera dessa trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte läst tråden så noga men jag skall bara ge min åsikt.

Naruto är bra, men just på medel enligt mig. Det är för enformig och lite i DBZ stuk. Här har vi en fiende som vi nästan förlorar mot men pow så händer något oväntat(?) och vi vinner ändå. You get the point. Jare, jare.

 

Jag är antagligen kräsen och setl i mitt sätt att se. Angingen oempatisk men jag tror nog att det kan finnas dom som håller med mig med Naruto. Däremot så har Naruto utan tvekan väldigt bra animeringar. Och Naruso på PS2 är onekligen väldigt roligt.... Men, inte roligt nog för att kallas bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Animen blir för långdragen. Jo det är väll kul med långa serier.. Men dom behöver inte dra up på allt så länge. Sitter häldre o läser Mangan om jag ska vara ärlig. Sen den är bra.. men helt klart inte "Bäst" det finns många serier som överträffar den, iaf vad jag tycker :P

 

Tycker att tex.

Neon Genesis Evangelion är bättre "Dock urflippat slut"

Ninja scroll TV är oxå ett bra exempel :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har Naruto Genkitou Ninja Taisen 2 , sjukt bra spel.. men dock knepigt att få ut 100% av det eftersom det är på japanska.. men det är ett ganska annorlunda fightingspel. storymode följer animen exakt. ganska kul & köra 3 mot 1 ibland o vice versa....

 

animen e riktigt bra, men funderar på läsa mangan istället. man får ut på tok för lite på avsnitten som släpps. känns som den kommer bli på 300 eps denna serie :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naruto kommer för det första ine att komma över 200episoder. Han som gjort den säger att det kommer ett komma ett slut på Mangan inom kort. Och om vi antar att det fortsätter i samma tempo som nu så kommer den att vara på dryga 150.

För att däremot dra upp en kanske gammal nyhet så kommer Naruto på Manga till sverige...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med er om att Naruto är bra, men det finns serier som är mycket bättre.

 

Vi har juh alltid Rurouni Kenshin! Stilren klassiker som slår väldigt många serier. (!)

 

Vi har även Chrno Crusade! Som är en av dem bästa serierna nånsin. >:D

 

Och Gundam Seed! Många som klagar på att det e så likt dem gammla, men storyn och animationerna är underbara. B)

 

Hmm Full Metal Alchemist! måste vara en av dem särklass bästa! >:D

 

Peace Maker Kurogane! Sååå Stilren och "kawaii"! :rolleyes:

 

Maburaho! Ett ord... HaremOchEnJäklaMassaKomedi! :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...