Erox Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Alla som gillar anime måste se på Naruto, det är den lätt bästa anime serien som finns. Åhhhh va jag längtar tills nästa avsnitt släpps.....Alla som håller med mig borde skriva på den här tråden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Håller med om att det är ruggigt bra, men det är långt ifrån bäst. Finns ingen anime som slår Berserk(jävligt synd att dom bara gjorde serien som PR för Mangan). Annars så är ju HxH bra oxå, diggar anime med superungar som är elite :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erox Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Håller med om att det är ruggigt bra, men det är långt ifrån bäst.Finns ingen anime som slår Berserk(jävligt synd att dom bara gjorde serien som PR för Mangan). Annars så är ju HxH bra oxå, diggar anime med superungar som är elite :D Berserker är också väldigt bra men jag tycker inte att den är lika bra som Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 efter ca 20 minuter av naruto orkade jag inte kolla mer :P serien blir säkert bättre när man sett lite längre men jag orkade inte med mer än det första avsnittet. och som någon sagt så finns det många andra riktigt bra serier och berserk är en sån ;) boogiepop är en annan favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erox Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 efter ca 20 minuter av naruto orkade jag inte kolla mer :P serien blir säkert bättre när man sett lite längre men jag orkade inte med mer än det första avsnittet. och som någon sagt så finns det många andra riktigt bra serier och berserk är en sån ;) boogiepop är en annan favorit. Det finns säker många jätte bra serier men jag har verkligen fastnat för Naruto den har så grym handling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag blir bara sur efter varje avsnitt för att dom visar för lite av handligen i varje avsnitt... de borde göra 1timmars avsnitt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R0bin Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag älskar animen! Dock har det på sistone blivit lite väl utdragna avsnitt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erox Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Ja, jag vill jävligt gärna se hur det går för Sarutobi. Förresten har du testat Naruto spelet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jo jag diggar väl naruto också.. dock har jag börjat med att vänta in serien lite.. för jag tycker inte det är kul att se ett avsnitt och behöva vänta en vecka på nästa... det beror nog också lite på att naruto är lite utdragen, som ni sa =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ran Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 hepp. varför har dom inga admins? '''jag älskar animen X'' - trådar borde bli låsta. helt jävla onödiga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 hepp.varför har dom inga admins? '''jag älskar animen X'' - trådar borde bli låsta. helt jävla onödiga! Jo, de är ganska onödiga. Men det kan vara kul att diskutera om en bra serie är ibland. Om du inte gillar detta, så behöver du bara ignorera dessa trådar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Lite för seg för min smak, men den är väl helt okej när allt kommer omkring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mean Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag tycker det e jobbigt att se klart på ett avsnitt.. för man vet att det är en helt vecka tills nästa ep kommer ut.. =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag har inte läst tråden så noga men jag skall bara ge min åsikt. Naruto är bra, men just på medel enligt mig. Det är för enformig och lite i DBZ stuk. Här har vi en fiende som vi nästan förlorar mot men pow så händer något oväntat(?) och vi vinner ändå. You get the point. Jare, jare. Jag är antagligen kräsen och setl i mitt sätt att se. Angingen oempatisk men jag tror nog att det kan finnas dom som håller med mig med Naruto. Däremot så har Naruto utan tvekan väldigt bra animeringar. Och Naruso på PS2 är onekligen väldigt roligt.... Men, inte roligt nog för att kallas bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NarutoGOESbrzrk Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Naruto är skit bra. Det är bättre än berserk. Men Berserk kommer på klar tvåa. Anime King Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akamaru Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Animen blir för långdragen. Jo det är väll kul med långa serier.. Men dom behöver inte dra up på allt så länge. Sitter häldre o läser Mangan om jag ska vara ärlig. Sen den är bra.. men helt klart inte "Bäst" det finns många serier som överträffar den, iaf vad jag tycker :P Tycker att tex. Neon Genesis Evangelion är bättre "Dock urflippat slut" Ninja scroll TV är oxå ett bra exempel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Finns det någon här som har spel Naruto Genkitou Ninja Taisen 2? Vad jag har hört så ska det vara ett riktigt roligt spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Säkert finns det NÅGON som har gjort det. Världen består av nära inpå 7 miljarder människor. Skulle bli förvånad om någon INTE Hade spelat det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Men jag skrev ju faktiskt HÄR, som i här på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det är inte så klart på att här måste bergänsa sig till just detta forum. Men, jare, jare... My misstake. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag tycker den är helskön. Långt ifrån bäst dock. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twin2 Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jag har Naruto Genkitou Ninja Taisen 2 , sjukt bra spel.. men dock knepigt att få ut 100% av det eftersom det är på japanska.. men det är ett ganska annorlunda fightingspel. storymode följer animen exakt. ganska kul & köra 3 mot 1 ibland o vice versa.... animen e riktigt bra, men funderar på läsa mangan istället. man får ut på tok för lite på avsnitten som släpps. känns som den kommer bli på 300 eps denna serie :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Naruto kommer för det första ine att komma över 200episoder. Han som gjort den säger att det kommer ett komma ett slut på Mangan inom kort. Och om vi antar att det fortsätter i samma tempo som nu så kommer den att vara på dryga 150. För att däremot dra upp en kanske gammal nyhet så kommer Naruto på Manga till sverige... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Håller med er om att Naruto är bra, men det finns serier som är mycket bättre. Vi har juh alltid Rurouni Kenshin! Stilren klassiker som slår väldigt många serier. (!) Vi har även Chrno Crusade! Som är en av dem bästa serierna nånsin. >:D Och Gundam Seed! Många som klagar på att det e så likt dem gammla, men storyn och animationerna är underbara. B) Hmm Full Metal Alchemist! måste vara en av dem särklass bästa! >:D Peace Maker Kurogane! Sååå Stilren och "kawaii"! Maburaho! Ett ord... HaremOchEnJäklaMassaKomedi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Naruto är riktigt bra, en av de bästa faktiskt men inget slår evangelion ocu the true lunar chronicles (singetsutan tsukihime) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg