Hoppa till innehåll
Anime.se

12 timmar anime


.jpboy
 Share

Rekommenderade inlägg

hallå

tänkte se på lite film på lördag skicka ett mail så kan ni

också vara med o se på lite filmer.

Skicka ett mail till bo90phwi@skola.sundsvall.se om ni är interesserad.

Om det blir några så skickar jag en hotmailadress som ni addar.

Alltså jag tänkte spela animefilmer i webbcammen och ljudet i micken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men får man inte visa en film man köpt för sina polare då? även om man sitter på en buss och inte är 50 pers hemma hoss sig själv?

Alla användare i världen som använder Internet är INTE dina kompisar. Optimist där. Har du inga vänner i verkliga livet som du kan kolla tillsammans med? Varför inte introducera för de som aldrig sett japansk tecknad film förut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla användare i världen som använder Internet är INTE dina kompisar. Optimist där. Har du inga vänner i verkliga livet som du kan kolla tillsammans med? Varför inte introducera för de som aldrig sett japansk tecknad film förut?

Jag tror för det första inte att han syftade på att ALLA på internet är hans "polare". Utan snarare att det är ett sätt att visa filmen på. Och om man visar det för folk över internet kan man då hävda att det är ens vänner. Etc etc...

Att han har vänner i det verklige livet hör verkligen inte hit, så den frågan tycker jag var löjlig. Det är mkt möjligt att han har det, men vill göra ngt nytt. Ngt spec, för de som redan är intresserade.

 

Ska jag vara ärlig tror jag det är väldigt hårfint enligt lagboken. Jag vet faktiskt inte, och jag tänker inte läsa lagboken heller. Jag är dock lite skeptiskt till idéen. Jag menar, helt ärligt, det kommer verkligen inte vara bra bild/ljud på något sätt. Om man nu jämför dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...