Hoppa till innehåll
Anime.se

Metroid Prime 2


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

ne, hoppas bara de e deåliga löjliga rykten om den där filmen, vill inte ha nån sån...

Nja alltså det kommer att komma en film, tror nog den är regisserad av John Woo och är just nu försenad. Jag ska nog ändå gå och se den, iochförsig tror jag knappast att man kan skapa bra story, skådespelare osv. Men om det nu är så att John Woo regiserar kan man bara hoppas på grymma fighter i Slow-Mo :D. Om det blir för många nackdelar i filmen dras Samus i smutsen, och då får John smisk!

 

Jag ska nog önska mig skiten i julklapp. Fast jag undrar om morsan har råd när jag tjatat om Berserk och Akira boxen i flera dagar :P

Jag vågar nog inte köpa MP2. Det finns andra spel prioterade på listan, bla Castlevania. Sen har jag redan köpt Sonic Mega Collection för mina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

suck.. dags för mej o gå köpa mej en pistol, lr en jäkla shotgun så jag kan skjuta mej själv då... vill inte ha nån metroid film >_<

visst regisserar han bra, men metroid kommer bli förstört efter att dom gjort en totalt superfloppig film.. plus att ha nagelinga jolie som samus är ju som att använda en kossa som spiderman :sleep:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...