ThoseN Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Här kommer min första in lagda tusch bil på anime ge gärna lite kritik om den. http://www.deviantart.com/view/12732747/ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Jag som inte kan teckna bra så borde inte ge så värst hård kritik, men en sak jag vill påpeka är att hans vänster hand saknar ett finger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 åh gu va goo den var! påminer om arla kanines lille djävuls hmmm igelkott ^^' gillar "chibi" känslan i den också ^__^ även om ditt perspektiv blev en anning flumigt >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Vadå flummigt???!!? va? han saknar ju inget finger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Mhm, så det saknas inget finger, får be om ursäkt i så fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Mhm, så det saknas inget finger, får be om ursäkt i så fall. hahahah okej ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Jo, han saknar ett finger. Ögonen såg lite "små-döda" ut. annars så är bilden ganska fin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Jo, han saknar ett finger.Ögonen såg lite "små-döda" ut. annars så är bilden ganska fin. Han saknar inget finger!!!!!!!!! Vadårrå?! ögonen ska vara så han är ju en ond typ du vet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Bara för att han är ond behöver han inte vara död ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aisu Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 jag tycker ögonen ser mer sympatiska ut än onda pga dom har mer vinkling utåt än innåt (fattar du eller måste jag kasta upp små bilder?) Och på HANS vänstra hand ser det verkligen ut som om han saknar ett finger. Om han skulle vinkla handen lite så man ser fingrarna lite annorlundare än framifrån så skulle nog det aldrig ha blivit en synvilla av att det saknas ett finger :); Men ta och kasta upp fler bilder så man få se :) Det är kul att se folk hur dom blir bättre och bättre (det är det som är roligast här i hofors :)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Ä ja full eller blind?? ja tycker han har fem fingrar på varje. (tänkt att han ä monster han måste inte se ut som nån mäniska ju) ^^ p.s. mer bilder kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Tjena... Ingen fara med fingrarna. Alla finns där. Fem på varje hand. Pekfingret hamnade under tummen så att den ser ut att saknas... Annars har du fått en bra balans i bilden. Många ritar karaktärerna snett så de ser ut som om de skulle ramla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Är min sne?? haah ja brukar göra snea dom ramlar in i en lyckstoplpe en gång men de skulla stå och luta mot den hih. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Nee, inte sne... Som jag skrev så är karaktären i balans. Tyngdpunkten ser ut att hamna lugnt innanför ytan som han står på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Cool bild!B) Men hans händer är väl lite för små? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 händer för små??? ehh eheh tycker du?? ehhssjjs ja vet!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg