kredzell Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 vet någon vilken dag i veckan Gundam Seed Destiny kommer ut ?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Har för mig att den går på lördagkvällar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Fansuben kommer ngn gång på söndagar. Emellertid kommer de bättre fansubsen någon gång i mitten av veckan. Finns iofs redan en tråd för gundam seed destiny :D. Serien är dock helt undebar jag är helt fast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 sry om det reddan fans en tråd om det här men det e ju ett måste att få redda på när avsnitten kommer så man see på dom så fortsom möjligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Mmmm, söndagen brukar gå åt att sitta på animesuki och f5a :) Nu ska vi se om jag kan ordna mitt söta lilla perl script som fixar detta av sig själv, adjö! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg