myspersson Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 jag behöver hjälp med WoW. Hur skapar man en account på www.wow-europe.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Bara att läsa på sidan: World of Warcraft Europe - Login Help Anyone can view the World of Warcraft Europe Site. However, to access certain site functionality, you must be a World of Warcraft Beta Tester and log in using your World of Warcraft account. If you are an European Beta Tester, but have forgotten your password, click here. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Om du har fått en closed beta key så står det i emailet var du ska gå för att skapa ett konto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Tror knappast han är en stängd betatestare. Han väntar nog på den öppna betan å då får du fint sätta dei åp vänta nån vecka till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nono Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Runt den 10'e (på fredag) skulle Blizzard dra igång final beta testen ryktas det om. Så då tror jag att det kommer finnas möjlighet att registrera sig på ww.wow-europe.com om man har fått pre order cd'n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Hmm hur kommer pingen att bete sig då da :D ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Hmm hur kommer pingen att bete sig då da :D ? Förhoppningsvis inte värre än 150-300 ms. Inte något vidare, men då slipper jag i alla fall vänta på att det läggs upp europeiska servers. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Hmm hur kommer pingen att bete sig då da :D ? Förhoppningsvis inte värre än 150-300 ms. Inte något vidare, men då slipper jag i alla fall vänta på att det läggs upp europeiska servers. :P hehe ja men det är ju inte så långt kvar, kommer ju i januari :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Hmm hur kommer pingen att bete sig då da :D ? Förhoppningsvis inte värre än 150-300 ms. Inte något vidare, men då slipper jag i alla fall vänta på att det läggs upp europeiska servers. :P hehe ja men det är ju inte så långt kvar, kommer ju i januari :D Har inte hört någon säker källa som sagt Januari. Gameplay.co.uk , vilket är den leverantör jag har mest förtroende för när det gäller datum, säger i dagsläget 18:e Februari, så lite över två månader då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Funderar på att importera från USA och regga mig som att jag sitter i australien. Då kan jag spela på amerikanska servers. ;) Hmm hur kommer pingen att bete sig då da :D ? Förhoppningsvis inte värre än 150-300 ms. Inte något vidare, men då slipper jag i alla fall vänta på att det läggs upp europeiska servers. :P hehe ja men det är ju inte så långt kvar, kommer ju i januari :D Har inte hört någon säker källa som sagt Januari. Gameplay.co.uk , vilket är den leverantör jag har mest förtroende för när det gäller datum, säger i dagsläget 18:e Februari, så lite över två månader då. Bahhh då har dom ändrat sen jag kolla senast (vilket iofs var ett tag sen). Ska ajg vara ärlig tror jag att det kommer bli försenat ännu mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Incognito Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 eftersom spelet redan är färdigt bör det ju inte ta så lång tid tycker man, det som skall göras är ju i princip bara översättning till tyska och franska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 eftersom spelet redan är färdigt bör det ju inte ta så lång tid tycker man, det som skall göras är ju i princip bara översättning till tyska och franska. Enligt blizzards senaste utalande så kommer inte eubetan komma förrns i slutet av december eller i början av januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg