Hoppa till innehåll
Anime.se

Vampire the Masquerade: Bloodlines


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja!

Här ska vi disskutera om mitt nya favorit spel.

Jag blev lite besviken på att det var såpass många buggar i spelet...men förhoppningsvis kommer det väl en patch snart.

En annan nackdel är att spelet är på tok för krävande, jag tror att en annan motor kanske skulle kunna ha fungerat bättre.

 

Det jag gillar med spelet är storyn, känslan, vampyrer och framför allt stridssytemet.^^

En annan skojig sak är ansiktsutrycken som source motorn kan göra så fina. :)

 

så, någon annan än jag som kört det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min bror fixade spelet på Dreamhack, och jag tyckte att det var det bästa spel jag kört på länge!

Jag har dessverre inte kommit så långt.

Jag är i ett spökhus, där man ska rädda ett spöke.

Jag har kommit ner i köket, läste dagboken och...alla kastrullerna började flyga runt, ahh!

Jag blev ----skraj!

det är ju inte så "läbbigt" men när man sitter ensam mitt i natten och spelar ett spel som är mörkt som natten och med ett spöke som slänger tavlor på en blir det ganska skrämande.

Men jag gillar spelet, det kommer vara mitt absoluta favoritspel ett tag framöver, så mycket vet jag.

 

Men det är synd att det kräver så mycket av datorn, jag har en...ja, rätt bra dator men det hackar lite då och då trots det.

Men om man har en bra dator så är det något att rekomendera!, eller vad säger ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fränder!

 

Jag behöver hjälp!

jag befinner mig i giovanni huset...men jag vet inte hur jag ska göra för att hitta sarkofagen...jag snodde en inbjudan och jag har sagt åt MIra att jag ska hitta uppgifter om hennes rivaler, men jag vet inte var.

Jag har sökt igenom botten våningen och jag ahr hittat 2-3 dörrar som jag ej kan öppna(jag är inte särskilt bra på lockpicking...), Någon som vet vad jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fränder!

 

Jag behöver hjälp!

jag befinner mig i giovanni huset...men jag vet inte hur jag ska göra för att hitta sarkofagen...jag snodde en inbjudan och jag har sagt åt MIra att jag ska hitta uppgifter om hennes rivaler, men jag vet inte var.

Jag har sökt igenom botten våningen och jag ahr hittat 2-3 dörrar som jag ej kan öppna(jag är inte särskilt bra på lockpicking...), Någon som vet vad jag ska göra?

 

Jag blev less där jag, jag tog helt enkelt i med hårdhanskarna. Mördade alla jag såg och jag fick en nyckel/kort eller vad det var. Öppnade låst dörr och tog mig vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...