Hoppa till innehåll
Anime.se

Mustelas galleri [1 CG 18-03-06]


Mustela
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 5 weeks later...

GAH! Så otroligt dumt att vara borta från den här tråden, nu har man ju missat HUR mycket som helst!

 

Nåväl:

Uppdatering 27-08-05

Den sista bilden med den onda zombie-killen var otroligt grym och helt olik din stil, om man jämför med alla andra bilder. Den här är renare och har mycket mer välplacerade veck i kläderna. Anatomin är hur bra som helst, den ser riktigt proffsig ut! Vill gärna att du färglägger den! ;)

 

Uppdatering 01-10-05

Den sista bilden där med, WarriorGirl. Även om hon står still så finns det liv och rörelse i bilden. De andra bilderna känns mer hophaffsade och stressade, man kan hitta åtminstone ett utmärkande fel i var och en av dem förutom den sista. Den tycker man bara är snygg.

 

Uppdatering 01-11-05

Ok, hade JAG kunnat framkalla en dödskalle och fått den att flyta över handen, hade jag sett antingen riktigt förvånad ut, eller riktigt glad ut! (På ett ondskefullt sätt deklart! >:D) Han, å andra sidan, ser mest uttråkad ut. Dödskallen å andra sidan var riktigt cool, och elden med. Killen står i en bra pose, men den ser forcerad ut, precis som om han modellerar framför en kamera. Han ser rätt... död ut.

 

 

SÅ, då var DET klart. Nu gäller det bara att inte glömma bort den här tråden, annars lär jag få sitta här å kritta i timtal. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Vicious. Du har t.o.m krittat mycket äldre bilder, det är ju inte vanligt om man är borta från en galleritråd precis. :)

 

Jag har tecknat en hel del vanlig "västerländsk" stil innan jag gick över till manga-stilen. Det är nog därför zombie-killen blev så bra.

 

Faktum är, med Warriorgirl. Den bilden lade jag ner 3 gånger så mycket tid på än vad jag gjorde med de andra bilderna. Men de är fortfarande skisser allihopa :P

 

Den senaste, nekromagikern(nekromagiker tycker jag låter bättre än nekromantiker :} ). Det är sant med posen. Han skulle kanske inte böja knäna så när han står bakåtlutad sådär. Och eftersom han är en nekromagiker ville jag att han inte skulle vara särskilt livlig. Det är ju inte direkt första gången han framanar en dödskalle heller ;D

 

*EDIT* Jag kan tänka mig att färglägga den bilden, om inte för mycket saker händer i helgen bara ;)

 

*EDIT igen* Okej, WoW kom i vägen :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hohoou en liten uppdatering. Eftersom det är en massa eltrassel hemma så blev det lite skissande i skissblocket.

 

En kaka till den som vet vem den här personen är!

diofanartliten1wl.th.jpg

 

Visst är det fint med transparenta handdukar (:))

*Halvnaket*

bathinggirlliten0sz.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dio (?) blev ju hur snygg som helst! Helt grymt bra med alla detaljer och grejs, har absolut inget att klaga på!

Flickans hår känns lite stelt och så undrar jag hur hon kan hålla balansen, men den är fin ändå. :) Du är duktig mustela, jag tycker att du borde börja färglägga dina bilder, antingen digitalt eller med traditionella medium. Det kan bli hur nyggt som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aj! jag skrev hans namn i filnamnet >_<

 

Aja, en utlovad kaka är en utlovad kaka. *ger Izzy en kaka*

 

Jag hade vissa problem med håret på tjejen, från början hade hon långt hår som jag ändrade flera gånger på. Sen fick jag nog och gjorde henne korthårig X). Det om hennes balans... ska notera det till framtida verk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt! Gillar din stil :D Men är inte flickans arm genomskinlig?

Tack för svaren...

 

Hmm. det är den ja, det missade jag helt :); Det ger en liten skiss-känsla över bilden. Men om jag ska färglägga bilden digitalt så kommer den nog inte bli genomskinlig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...