Hoppa till innehåll
Anime.se

Azumanga Daioh


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

någon mer än jag här som blivit helt förälskad i azumanga daioh? det måste vara en av de absolut mysigaste och roligaste anime serierna som skapats, en serie som alla anime älskare måste se helt enkelt :)

 

jag har hört en del rykten om att det ska göras en live action serie på azumanga också, är det någon som har någon konkret info om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg ett avsnitt sen orkade jag inte mer.. jag gillar inte hon den där lilla personen,, som bakar :D

 

 

det är ju hon som gör halva serien :P hon bakar bara i första avsnittet bara så du vet :) så om det var bakningen som fick dig att avstå så råder jag dig att fortsätta kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chiyo är helt klart bäst. men hon skulle inte vara mycket utan sina nästan lika häftiga kompisar. den enda som förstör lite av det roliga i serien är osaka. tyckte hon var rolig första gången jag kollade men sen tröttnade jag på henne helt. och nu är hon alldeles tokigt tråkig :( som tur är så väger chiyo upp det hela :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart kan man få tag på azumanga mangan? skulle gärna läsa den också :D har hört att den ska vara minst lika bra som animen.

www.adlibris.se

www.sfbok.se

Tror jag ska ha den iaf :)

 

 

tack :D har nu beställt de 2 första volymerna från sfbok. kan knappt bärga mig ^^

Inga problem! :D Beställde själv lite manga :P Mumsigt mumsigt.. :D Ska som sagt börja läsa Azumanga Daioh såfort jag läst ut Love Hina, och då blir det Rurouni Kenshin och Azumanga Daioh :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kram på din avatar, Moberg! En pojke med smak, ligger det i släkten kanske? ;)

 

Och du har helt rätt, Azumanga Daioh är underbar!

 

*rassel rassel*

 

 

det kan mycket väl ligga i släkten, det ska bli riktigt roligt att få läsa mangan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Azumanga hör ju verkligen till favoriterna! :) sötare/roligare anime få man leta lääänge efter. :) när vi skulle på "Dôgakon igen" (jag och mina 4:a polare) så Gjorde vi tröjor med azumanga tryck på. Jag Hade Osaka på min tröja ;) fick ganska många kommentarer vi av folk ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...