Hoppa till innehåll
Anime.se

SM's Ninjor


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Eeeeek, jag hatar mina ögon dem kan inte mäta hur långa ett par ben skall vara.

Varför kan jag alldrig få det rätt *snyft*

 

Angående att jag inte har så rörelse i bilden är att jag kanske först skall lära mig anatomi bättre, och sedan utveckla det.

 

Men armarna tycker inte jag verkar för korta, om man skulle böja inte armen mot kroppen så skulle armbågen ha hamnat vid midjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fobi för knän, dem är så svra att göra.

Ge mig knä skills ;)

 

hmm, o knän som jag tycker mer lr mindre bland det lättaste ^^

öva lite på de så kommer du snart på nåt enkelt sätt, behöver inte vara för detaljerat lr komplicerat, bara markera så att man åtminstone vet vart knäna är ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huvudet är för stort i jämförelse till kroppen, halsen ser ut att fästa i bakhuvudet utan att sträcka sig i främre delar, den är även för konformad. Dock är huvudet i övrigt snyggt gjort.

 

Kroppen är för rak, bredden ser ut att vara lika stor mellan armhålarna och ner, förutom en liten ökning där brösten sitter.

 

Fötterna är för små, en fot är lika lång som din handled.

 

Även om det kanske låter som många fel, så kan jag ju säga att det är typiska fel, och det kräver träning för att faktiskt få till det. Du är på rätt väg, fortsätt att experimentera lite, och kolla anatomi så kommer det automatiskt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...