Hoppa till innehåll
docster

2046

Rekommenderade inlägg

Ser reklamen för denna film överallt. Är det någon som har sett den? Är den bra? Funderar starkt på att se den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ser reklamen för denna film överallt. Är det någon som har sett den? Är den bra? Funderar starkt på att se den.

Läste lite om filmen på IMDB, den låter rätt spännande. O.O

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hört att regissören är känd för sina sega filmer, så dunno :) vill gärna se iallfall. Vem vill joina mig o se den? :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Wong Kar-Wai. Han verkar vara en jävel till regissör. Jag har bara sett Lyckliga Tillsammans med Tony Leung Chiu-Wai (favoritskådis) och den var ganska bra faktiskt. 2046 är en uppföljare (fristående?) av succéfilmen In The Mood For Love med Tony Leung Chiu-Wai och Maggie Cheung i huvudrollerna. Tror man ska se den före man ser 2046. Jag vill se så gärna se dem!

* stavfel *

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

In the mood for love och 2046 är ungefär samma koncept så det räcker att se en. Skulle jag tipsa om en så blir det den senare då den har lite finare scenarion och intressantare story och annat. Dock så är det precis som Miyuki sa att de är väldigt sega och tråkiga.

Jag tispar istället om att se en annan bättre film av Wong kar wai; "Fallen angels" från 1995.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu