Hoppa till innehåll
Anime.se

va ju ett tag sen...


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

så tänkte ja slänger upp en ny bild här...

 

http://img.photobucket.com/albums/v610/ebba/ma.jpg

 

 

nån kanske kommer ihåg min gamla bild med Ma? (eller summoning som ja kallade den) e väl nån slags fortsättning på den, me en ny drake o ett nytt element bara ^^;;

http://www.deviantart.com/deviation/9945144/

(den finns iaf. o köpa om nån skulle va intresserad ^^;; )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den var jättefin tycker jag, liksom allt annat du gör. Men jag tycker inte riktigt om de där ringarna på drakens "svans" (vad man nu ska kalla det) de ser ut att kunna åka av när som helst. Och så ser sista biten av dra ken lite slarvig och kanstig ut. Men annars, helfint!!!

 

*hoppas att den ska färgläggas*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Izzy: hon ser lite kantig ut, draken, men de gör hela bilden om du tittar efter, ja gör så ibland :/

o angående ringarna så satte ja på dom för att de såg så tomt ut längst ner av bilden i jämförelse med där uppe.. o att dom ser ut o åka av spelar ingen roll, detta är ju ingen realistisk bild direkt, så dom sitter nog kvar på sin plats ^_~

 

tackar alla ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det här är en fortsättning på summoning så tycker jag nog faktiskt att den här är snyggare, då om man tänker sig med sammam färgläggnings arbete på den.

Kanske är det för att Ma är större på den här, vem vet?

 

Izzy: Tänk på ringarna i Jetsons dem är jätte stora och dem fallaer alldrig av, mystiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

danke danke ^^

 

Sandera ögonen är dolda av hatten, de kommer se bättre ut färglagt sen när ja fått på skuggor o sånt ^_~

som ja sa till nån annan så är hela bilden smått kantig lite här o var, ja gör så ibland.... ringarna blev bara slarviga så dom har ja ingen ursäkt för ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...