Hoppa till innehåll
Anime.se

R.O.D. - The TV


Druv
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag skulle kunna skriva det här inlägget om hur bra den här serien är och vilka sköna karaktärer den har och hur mycket jag önskar att biblioteken var de mäktigaste organisationerna i världen. Men det kommer jag inte göra. Istället så skulle jag vilja uttrycka min vilja att strypa vem det nu är som bestämmer hur de pencil boards som medföljer dvderna skall se ut. Jag älskar R.O.D., men jag skulle verkligen uppskatta att inte behandlas som en pedofil (i vol. 4s fall), och de borde fan ta en kurs i hur man kan göra en karaktär sexig samtidigt som man behåller karaktären i frågas personlighet (vol.3).

 

Och för att kommentera själva serien (spoilers):

Underbart att se the one and only tillbaka. Och den andra the one and only dessutom! Och nu börjar det verkligen hetta till i storyn, efter första säsongens ganska lätta ton. Ganska vanligt mönster i anime, får man väl säga. Och tack så hemskt mycket, Miss Wendy Exposition, för att vi nu faktiskt förstår vad som pågår :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar R.O.D., men jag skulle verkligen uppskatta att inte behandlas som en pedofil (i vol. 4s fall), och de borde fan ta en kurs i hur man kan göra en karaktär sexig samtidigt som man behåller karaktären i frågas personlighet (vol.3).

Jag betvivlar att animatörerna behöver gå sådana kurser... De gör nog vad de vet är poppis.

Dessutom är att bli utsatt för bilder på lättklädda unga flickor näst intill en arbetsskada inom animéhobbyn. Helt sonika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...