Hoppa till innehåll
Anime.se

Härligt, snart är det dags.


Hero
 Share

Rekommenderade inlägg

HÄRLIGT!!! :D

 

Snart är det dags för animekonventet i gbg, nu är det ju bara fyra dagar kvar, ååå...det ska bli sååå härligt, snacka om att jag ska ha dööö roligt där!!! :D

 

Kanske verkar vara en onödig tråd, men jag skulle uppskatta om alla som ska dit kunde lägga in ett inlägg på denna tråd, och så kan ni ju skriva lite om era förhoppningar, på vad ni tycker ska hända där, och vad som ska visas m.m.

 

Själv hoppas jag på en masskerad, och kanske en liten tecknings tävling där man kunde rita sin favorit anime karaktär, eller kanske någon som man själv har kommit på, ja.. eller nått liknande. Hur som helst så kommer det att bli jätte roligt! :)

 

Hade först en massa problem med transport dit, men det verkar ha löst sig nu....härligt värre, eller vadå!? *hehe* ^^

 

Hoppas oxå på att det kommer en massa folk dit att prata med, jag menar, jag har ju bara varit med om att typ högst 3 anime fans har varit sammlade på samma ställe. Och det var i min skola. Så det här ska verkligen bli jätte trevligt. :)

 

Ha det jätte bra alla anime fans, så syns vi i gbg!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sicken osis att man ska bo på andra sidan av Sverige då... tar en evighet att ta sig dit. Jag får väl göra mitt eget privata con istället...:rolleyes: ha de så kul ;)

 

hehe....jupp, jag ska ha jätte roligt, tack så mycket! :)

 

synd att du inte kan komma, skulle vara roligt att snacka med dig!! ^^

 

hahaha... ja visst, men säg bara till mig när du ska ha det så kommer jag direkt!! :D ^^

---------------------------

Jupp.. jag kommer att ta med mig min digitalkamra, så om du vill se bilder kan jag ju lägga upp några skojiga foto på Animanga!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sicken osis att man ska bo på andra sidan av Sverige då... tar en evighet att ta sig dit. Jag får väl göra mitt eget privata con istället...:rolleyes: ha de så kul ;)

 

hehe....jupp, jag ska ha jätte roligt, tack så mycket! :)

 

synd att du inte kan komma, skulle vara roligt att snacka med dig!! ^^

 

hahaha... ja visst, men säg bara till mig när du ska ha det så kommer jag direkt!! :D ^^

---------------------------

Jupp.. jag kommer att ta med mig min digitalkamra, så om du vill se bilder kan jag ju lägga upp några skojiga foto på Animanga!! ^^

 

:S Jag var inte seriös med att jag skall ha eget ;)

Säg bara till när bilderna är uppe så, eller lägg upp länkar här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...