piooneer Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 ffs, jag klcika på chatten, me då kom forumet upp vaför då?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 ffs, jag klcika på chatten, me då kom forumet uppvaför då?? chatten är borta..(tror ja) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag tror att dom har gjort så ett Forum ska vara ett Chatt-rum. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Nej vi hade en chatt funktion innan på forumet, men det försvann när vi uppdaterade phpBB, vi vet inte vad som är felet, men det kommer säkert upp igen snart. Forumet ska ABSOLUT inte vara ett chatt-rum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 spela roll om chatten är borta.. va kanske 3 st inne i veckan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 spela roll om chatten är borta.. va kanske 3 st inne i veckan :D Jag skulle vara inne 24h i veckan ;) EDIT: Inte 24h om dagen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 spela roll om chatten är borta.. va kanske 3 st inne i veckan :D Jag skulle vara inne 24h i veckan ;) Det var rätt kort timeout-tid i den chatten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag o manik använde den ofta när vi planerade saker som vi nu håller på o pm:ar till varandra, vore bra om den kom upp igen imo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg