Hoppa till innehåll
Anime.se

Usch, jag är inte på humör idag...


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Så, jag ska göra någon av de andra som jag postade tidigare färdiga också. Men jag orkade inte nu på stört, så det fick bli en ny bild i stället. Det krävdes mycket självbehärskning för att göra klart den.

 

Jag behöver mycket och petig kritik. Jag är som sagt inte helt glad idag, och då är jag som mottagligast för kritik (tro det eller ej) Så säg hemskt gärna precis vad ni tycker. Skit samma om det är elakt, men säg också VARFÖR ni tycker som ni gör.

 

http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=294862

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det blev en fin bild, gillar motivet då det inte är ofta man ser snowboardare i manga stil.

Att säga f.ö. om bilden, jag håller med den personen på Animanga som sade att skrynklorna såg för stela ut på snowboard brallor, du skulle ha gjort dem rundare i kanterna så det såg hängigare ut.

Dock så vet jag itne 100% säkert då jag själv inte är någon skrynkel-mästare ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hon/han sa var nog inte egentligen att de såg för stela ut, utan att byxorna satt för långt upp.

 

Men det var hur jag tolkade det. Men som jag tänkte mig när jag ritade dem, så var det att de skulle vara hyfsat tajta, för enligt mig så är de flesta skidbyxor det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...