_Bison_ Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Okej, det här kan ju ses som reklam så det är ju upp till admin/mod att tycka om det är lämpligt att posta eller inte. Vi på Zmanga har på sätt och vis gett upp det här med communities och satsat på en webbtidning istället. Denna släpps en gång per månad och ligger på runt 25 sidor. Vi har nyligen släppt nummer 2 som bland annat innehåller en 3 sidor lång rapport direkt från tokyo. Projektet är väldigt seriöst och vi hoppas att ni uppskattar vårat arbete, för det är ju rätt så meningslöst att ha en webbtidning utan läsare. www.zmanga.se är adressen. Trevlig läsning. Mvh Adrian Lindberg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag har läst nu, och det verkar mycket bra Kommer fortsätta besöka sidan med jämna mellanrum! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag har läst nu, och det verkar mycket bra :D Kommer fortsätta besöka sidan med jämna mellanrum!Samma här, jag har lagt till den i favoriter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 mäktig webbtidning, kommer helt klart fortsätta läsa den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Samma här, skall lägga den på min Firefox snabblänks bar. För er som ej har det, skaffa Firefox! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Samma här, skall lägga den på min Firefox snabblänks bar.För er som ej har det, skaffa Firefox! Firefox är bäst Sen så brukar jag alltid kolla in lite på zmanga för att se som den är uppdaterad :D *Edit* Jäfla go artikel om Tokyo måste jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 jag använder firefox... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg