Hoppa till innehåll
Anime.se

Gantz


AndY
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag undrar om det är fler här som älskar denna manga serie?

 

Jag tycker den är helt fantastiskt bra bara kolla på huvudrollen han är,tänker och agerar precis som en tonårspojke gör iaf som jag gör och jag kan fatta in mig i rollen direkt.

 

Gantz har Action, Aliens, Blod/kött, Drama och framför allt BRUDAR!! ;)

 

Jag rekommenderar grovt denna manga serie för de som inte läst den!..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 years later...

Äntligen är Gantz slut! Jag har läst den här serien sedan 2004, och med tanke på att den de senaste åren har sett bättre dagar så är det ganska skönt att det är över. Mycket hit och dit och oanvända trådar i handlingen (det blev ju nästan inget av

vampyrerna

).

 

Sista kapitlet (383)

Spoiler
Jag antar att Kurono dog i slutet. De lyckades ju fly utomjordingarnas självförstörande rymdskepp med småskepp och hamnade i havet. Det är mörkt, och de säger att det kanske har gått 2-3 dagar. Kurono säger att han vill se Tae igen och sluter ögonen: plötsligt är det dag, de hör helikoptrar, och Tae och en massa folk springer mot stranden där de kommer iland. Tae är iklädd bara en skjorta, samma som för 2-3 dagar sedan...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...