Hoppa till innehåll
Anime.se

Trollet Mélana


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Om man spelar för mycket WoW så kommer detta att hända, man ritar sin karaktär ^^ Ritade den inatt klockan två (verkar bli aktuellt för mig att rita vid den tiden från och med nu) och jag tycker att den verkligen blev helt ok!

Kanske en av mina bästa t.o.m. men det är såklart min åsikt.

Men jag vill gärna höra era åsikter också, jag är långt ifrån bra på att rita men med eran hjälp så kan jag bli det.

 

tackar.

 

Melana1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den var fin ja, men om det ska vara ett troll så har du missat betarna :P

 

I mitt tycke så är det bara Human och Night elf som passas att teckna i mangastil.

 

vart säger de att troll har betar ? om du skulle läsa alla de riktiga böckerna om saken istället för att kolla på rip of en WC3 så ser du att Troll inte alls behöver ha betar. det är bara ORCER eller vettar som de heter på svenska som har det som ett måste. ^^

 

sorry to say but your wrong.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men eftersom han precis spelat World of Warcraft, där trollen har betar, så antog jag att det skulle var ett troll därifrån ;p

 

Mjo, det kan jag visserligen hålla med om. Men ändå ^^ det är inte som att man måste "rita av" det som man får insperation ifrån. då skulle det ju inte vara att få insperation :P hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...