Hoppa till innehåll
Anime.se

vad gillar jag för anime?


Semi
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag antar att det är en smaksak. Hos mig var det inte monsterslakten som fick mig att fastna för Berserk, då hade jag väl varit rätt intresserad redan från avsnitt ett. (vilket jag inte var) Jag fann hela berättelsen med Gatts bakgrund väldigt intressant och gör man det så är det ju klart att man gillar Falktruppsagan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Ååååh vad jag njuter av det här, ingen spänning och tråkiga karaktärer (inte själva Falkarna, utan de andra), och ingen våldsam monsterslakt i sikte på tio böcker! Jaaaa!"

 

spännigen kommer först mycket av i slutet men de kommer fram lite då och då t.e.x

***SPOILER***när gatsu slåss mot zodd the immortal

och dessutom även om mangan är bättre som dom flesta säger (har inte läst p.g.a att jag bara är intresserad av animé och inte manga. ska dock nog börja läsa den för att få reda på vad som händer efter slutet i animén, orkar inte sitta och väta en härdans massa år för att få kolla på animén) behöver inte animén vara dålig, bara mindre bra. sen om det är en små trevlig stämmning förstör väll inte allt? men sen är det väll också en smak sak som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...