Doddis Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Nån som har en som funkar till dem vanligaste? Jag behöver för att kunna kolla på all anime jag laddat hem som vägrar funks >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Har du realplayer? om inte, skaffa det så länkar den automatiskt till codecs som den behöver :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 ah tack vart laddar jag ned det då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Borde egentligen inte svara på den här tråden, nerladdning av anime är nått som går mot detta forums policy, men nu måste jag bara... Installera aldrig Realplayer. Måste man spela .rm filer så finns Real Alternative, men för guds och din dators skull håll dig borta från RealPlayer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 DivX brukar oftast var det man behöver. Ge det en chans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 divX är skumt, ibland spelar den bara upp i 5 sek, sedan dör den. eller så spelar den upp bilden uppochner. Jag rekomenderar VLC player Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 oftast är det XVid man behöver. Ladda ner programmet G-SPot, starta och öppna filen du inte kan se, så ska den tala om för dig vilka codecs som behövs. Man ska inte bara ladda ner codecs hursomhelst, det kan förstöra datorn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Eller så installerar du mplayer / vlcplayer. Xvid för video, sedan finns också vissa audiocodecs, vanliga är mp3, aac och ogg vorbis. Installerar du vlcplayer / mplayer så ska det inte vara några problem att kolla på något du har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg