Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa animeskurk?


Pale Shade
 Share

Rekommenderade inlägg

förstör gärna inte fiilmen för de som inte har sett den är ni snälla

 

försöker låta bli genom att skriva "Eventuell Spoiler" med röd text längst upp... de borde vara tillräckligt för att folk inte ska läsa men bara för att vara på den säkra sidan skriver jag oxo med gult eller vitt eftersom det knappt går att läsa utan att markera texten först vilket gör att man inte KAN läsa texten av misstag.

 

Slutsatsen är att om nån läser det och får de förstört för sig känner inte jag mig ansvarig. om folk väljer att gå förbi varningar och försiktighets åtgärder e det deras eget fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Legato Från TRIGUN helt klart först för sitt lugna kalla sätt

 

Kyo Från Samurai Deeper tvåa för sin kaxighet och hårda look

Keough Från Ragnarök för att han e så manipulativ och hatisk

 

Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Griffith från berserk ramlar in på top tre om man räknar honom fast jag gör nog inte det eftersom han e "hjälte" 90% av serien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Griffith från berserk ramlar in på top tre om man räknar honom fast jag gör nog inte det eftersom han e "hjälte" 90% av serien

 

Jag fortsätter mitt missionerande för en mer Bärsärk-läsande ungdom och säger dig detta; läs mangan. Animén har verkligen inte en suck mot den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kyo: Samurai Deeper kyo, han är så jääkla grym.

 

Dr Jackal: GetBaclers, Psyckopat som fan.

 

Gaara: Naruto, Även om han blir snäll senare så är han ändå kikass...

 

Zabuza: Naruto, även om han inte är med så länge så hinner han med att röja rätt rejält...

 

Shishio Makoto, Rurouni Kenshin, If your strong you live, if your weak you die!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägger till Kururo Lucifer från Hunter X Hunter och Legato Bluesommers från Trigun.

 

Alltså:

Hisoka - Hunter X Hunter - skön stil både fysiskt och psykiskt.

Vicous - Cowboy Bebop - riktigt cool, ond osv :D

Dr. Jackal - Get Backers - skön stil både fysiskt och psykiskt.

Kururo Luficer - Hunter X Hunter - riktigt snygg outfit och grymt cool.

Legato Bluesommers - Trigun - snygg outfit och väldigt ball.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hisoka - Hunter X Hunter - skön stil både fysiskt och psykiskt.

Dr. Jackal - Get Backers - skön stil både fysiskt och psykiskt.

 

jag och min polare har disskuterat och kommit fram till att dom e väääääldigt lika de e bara outfiten som e totalt olika

läskiga typer dom 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den galna magikern i Raganrök The Animation, vars namn var nått med Zaephulus (kommer inte ihåg exakt). Älskar riktiga galningar, sen har han ett riktigt kusligt skratt.

 

Jo, letar man efter en "galen" skurk så e han nog den värsta, där kan alla professorer slänga sig i väggen :P. ondast däremot vet jag inte om han e... Johan libert i monster är nog det värsta monstret som finns ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naraku från Inuyasha ;)

Visst är han genomond och så men jag har placerat honom under I för irritationsobjekt. (Det känns som om han inte vågar möta Inuyasha & co, han kommer undan alldeles för mycket anser jag...)

 

Iofs, men han har ganska ruttna metoder ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...