Hoppa till innehåll
Anime.se

My 1st WACOM pic


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Ser lite småkladdigt ut, tjejens en arm är jättesmal (inte mycket till varken muskler eller fett där inte!) och den andra ser ut att sluta för tidigt. Killens ansikte ser mystiskt hoprynkat ut, eller något, det ser konstigt ut i vilket fall.

 

I helhet tyckte jag bildern var mycket fin, men jag ville ge lite kritik också, så jag gjorde det! Få nu inte för er att jag "klagar" för att jag kan göra bättre själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så nu ska du med också bara göra bilder med Vacom? :P

 

Tjejen ser bra ut, förutom att som Izzy sa, ena armen slutar för tidigt. Och på killen så tycker jag att han ser aldeless för råbarkad och hård ut för en sådan smal midja. Men det är bara personlig smak antar jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är lite nyfiken... vad är wacom??? (?)

 

Wacom är ett märke som tillverkar "ritplattor" vilket i sin tur är en sorts musmatta som man har en penna till och med hjälp att tryckkänslighet och "sensorer" så känner den av hur du ritar på din "pad" och överför till data skärmen, det är som en mycket känslig mus i pen-format.

 

kort förklaring.. ^^

 

(men vilken typ av Wacom platta han har, det är vad som är intressant. hoppas han svarar snart, de är bara så satans dyra.. typ 5k för en riktigt vettig... jag har en för ca 1,5 k men den är bara för att färglägga så den är inte lika "känslig" som de dyrare inte heller lika stor).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sepeMuLLe han använde en väldigt gammal A5 platta till denna, som vi har i skolan

skolan är för snål för att upgradera >(

 

Bilden: du vet redan typ vad jag tycker!

 

aha okej ;)

funderar nämligen själv att sattsa några lappar o byta upp mig till en "riktig" pad, hehe :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...