Hoppa till innehåll
Anime.se

Uppcon 04


Yami
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom ingen annan skapat en uppcon cosplay tråd så är det väl lika bra att me da old one gör det. Alla som kommer till uppcon i en cosplay dräkt skall bara skriva här, skulle vara kul att få veta vilka som kommer och som vad.

 

Jag självfallet att cosplaya MEN min dräkt är en hemlighet tills den 2april efter klockan 13.00(lördagen) då jag klär mig i den. Skall ha en annan dräkt(inte cosplay!) föra klockan 13.00.

Självfallet är HELA min dräkt gjord av mig, ingenting att köpt förutom mina färgade linser.

 

Så vilka kommer att cosplay'a på uppcon 04? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja som du redan vet så kommer jag åt komma dit och cosplaya som L från manga serien Death Note. Han har inte en särskilt komplicerad dräkt men ser ni någon med svart färgat hår, massa ögonskugga och simpla kläder så är det nog jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja som du redan vet så kommer jag åt komma dit och cosplaya som L från manga serien Death Note. Han har inte en särskilt komplicerad dräkt men ser ni någon med svart färgat hår, massa ögonskugga och simpla kläder så är det nog jag.

 

Vet inte alls vad det är för serie du menar men skulle vara kul med en bild. Om du har någon förståss!? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte cospa som Mr. Satan från Dragonball Z och GT, men jag är rädd att mitt affro kommer inte vara så stort och imponerande som det en gång var....

 

Min flickvän kommer cosplaya som Selphie ur Final Fantasy VIII.

 

En kompis som jag tror heter Fuurin eller något här kommer Cosplaya som Kiki ur Kikis Delivery Service...

 

David sade ju själv vad han skulle cospa som, han åker ju ned med oss..

 

Och så Zet, skall cospa som någon idiot jag inte minns namnet på från Kaggra om jag inte minns helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och SkuttyWan ska cosplaya ^^

(Om vi hinner klart ^^;; [planering? och bra ska den vara? XD] )

 

Oroa er sweties det finns dem som lägger ned ett halvår på en dräkt och sedan ser den ut som något katten släpat in. Och så finns det sådanna som lägger ned 3veckor på sin dräkt och den är i världsklass.

 

Jag har också ändrat mig till Uppcon skulle ha en "enklare" dräkt och spara denna som jag gör nu till Otakon i USA men jag ångrade mig, vill göra min proffs-ultimate dräkt till Uppcon istället! ;)

Allting hemmagjort som vanligt! *nicka*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske OT men jag säger det ändå.

 

Skulle inte du vara en DDR karaktär? ^.^

 

Vad är DDR?? När jag hör DDR tänker jag på gammla Öst-Tyskland.

Dance Dance Revolution. När man studsar runt på fyra olika pilar i takt till sunkig musik. Är helkul ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...