Hoppa till innehåll
Anime.se

Doddmans krafs i skissblocket [Galleri] Uppdate:14/05-05!


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Så nu har jag skaffat mig ett eget Galleri att visa mitt kladd och rigtigt seriösa bilder också. Så nu tar jag första omången med teckningar

HappyChibiby

Snorklos Djur ._.''

Good And Evil/God And Devil

kommer att uppdatera så fort jag får tid ^-^

 

[uppdate]

Relax

Little Dolly

Bug Man

Hitech Warrior

Mech

 

så där ja nu har jag äntligen uppdaterat. Scannern lever igen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kenshin att den första har fyrkantigt huvud är menat så. Jag började faktist bara med en fyrkant som jag sedan började rita ett ansikte på. Det slutade med den bilden ^__^

Trevligt också att du gillade den tredje bilden God and Devil / Good and Evil

Ska slänga upp lite mera imorn tror jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kenshin att den första har fyrkantigt huvud är menat så. Jag började faktist bara med en fyrkant som jag sedan började rita ett ansikte på. Det slutade med den bilden ^__^

Trevligt också att du gillade den tredje bilden God and Devil / Good and Evil

Ska slänga upp lite mera imorn tror jag :)

 

Värkar som en "klumpigt" sätt att göra ett ansikte på :)

men du gör som du vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju inte säga att jag är bra på att kritisera chibi, eftersom det inte behöver efterlikna verkligheten riktigt ;)

 

Men jag försöker i alla fall.

Första bilden så tycker jag skorna ser ganska kantiga ut, och så gillar jag inte det fyrkantiga ansiktet riktigt. Men det är personligt antar jag.

 

Andra bilden, Sött, inte så mycket mer man kan säga.

 

Tredje bilden, sött, bara "klippan" som inte riktigt ser ut som en klippa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till Spirit_Beast: jasså du gillade Snorklen Spirit_Beast ^-^ Kan lova att dem kommer mera sånt eftesom jag gillat att göra små fantasi monster och det som finns i ditt namn Spirits eller på svenska Andar =)

Till Mustela: Jo jag vet att Klippan inte ser bar ut >.< Måste lära mig rita klippor X_X

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i like the good end evil drawing.. it was really nice! ;) the litle monster or animal, it was cute. its reminds me about my friends hamster. :) well little...anyway... the other one is good to, a very happy little fallow! he makes me smile! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

hehe... äntligen lever scannern... jo den var ju "död" :P

 

 

Jaadå! ;)

 

Little Dolly är skön haha <.< skulle inte vilja ha en sån, om jag nu hade velat ha en docka XD

 

Hm...

 

Relax ser åsså skön ut, men han ser lite stel ut.. inte så "relaxad". Åsså ser det litta knasigt ut med marken på den bilden..

Hitech Warrior ser jag inga större fel med, mer än att fötterna ser lite konstiga och korta ut. Annars var det guttans rabarber ;)

Mechen var fet :) inget man kan kritta för en mech kan se ut hur som helst ju! Om man har något att kritta om den så är det nog personliga åsikter.

Bugmans ansikte ser alldeles för smalt ut, men annars så är den också bra!

 

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...