Hoppa till innehåll
Anime.se

Stolen


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Stolen har ju vart på gång nu ett tag. Från början när jag läste om det i en speltidning, kommer inte ihåg vilken, så var det en sån där liten artikel som inte är så lång och verkar ointressant. Så den bläddrade jag förbi. Fast intresset för spelet börjar växa och nu är det nog ett av de spel till PC jag ser fram mest emot.

 

vad tror ni? Kommer spelet att bli det bästa som hänt stealth genren, eller kommer det att floppa helt?

 

stolen(1).jpg

stolen(2).jpg

Bilderna kommer från den andra länken.

 

Förhandstitt från Totalgaming.co.uk

Intervju med Jaid Mindang

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Splinter cell < Stolen < Metal Gear solid

 

Har kört det ett tag, riktigt underhållande, men har inte det djupet Metal gear har (vilket för övrigt är som en bottenlös brunn). Men det är riktigt underhållande, lite Deus Ex i det men ändå inte, värt att spela iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Släpptes inte det här till konsol för ett tag sedan? Isf fick det en femma av SPlay, vilka sa att det var VÄLDIGT medelmåttigt, och att dem hade förstört spelet genom att inte utnyttja de idéer som skulle kunna användas etc etc..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...