Hoppa till innehåll
Anime.se

O_o (UPPDATERAD MED FÄRG) strecken på magen, borta...


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Mmmm, säger jag bara.

 

och lite till, Izzy du håller på att bli en av mina favorit tecknare här på anime.se. Inte bara för att du ritar så snyggt utan också för att du verkligen verkar kämpa hårt för att bli bättre och utvecklas.

Det är en stark förmåga som du borde ta till vara på.

Fortsätt så här, det är mitt enkla råd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ang. stilen verkar jag inte kunna rita så mer.. :( Jag försökte nu för en stund sen att rita något, men det gick åt pipsvängen. Jag kan itne göra annat än att hoppas att det bli bättre igen.

 

Mustela: I want my tvättbräda! Det råder delade meningar om den där... tack hur som helst.

 

Skatan_Milla: Hihi, jag blir ju röd ju! Jag ritar visserligen inte så ofta, sällan mer än en gång i veckan, men när jag väl tar mig tid, sitter jag och kämpar lääänge...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nooooo, varför tog du bort dem stooora fina ögonbrynen, hon var mycket tuffare med dem.

 

Annars jättesnyggt, det ända jag kan se är att jag tycker att vissa av dom små svarta sträcken på magrutorna inte passar in riktigt på något sätt :S .

 

Snygg miljö/bakgrund, tycker dock att det ser lite ut som om hon svävar en liten bit över marken, men det kanske bara är jag.

 

Jag tycker det blev lagom mycket rutor nu :D

 

[Edit] Jag var faktiskt seriös om ögonbrynen. [/EDIT]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon såg manlig ut med ögonbrynen, därför tog jag bort dem... Men tack både ebba och MaVo!

Jag läser alla kommentarer nogrant och tar in det ni säger. Så även om jag inte svar på all kritik så betyder inte det att jag inte tar till mig! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte att folk klagar på rutmagen ? kvinnor ska vara vältränade IMHO >:(

 

Men smaken är väl som baken. Delad dvs. Eller klöven. Eller... neh skippa det.

 

Den var riktigt grymt gjord. Det kommer ta tid och ork att felsöka den, såpass bra gjord är den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Är ny här ^.^ Får väl börja med att säga att jag gillar bilden skarpt, och som någon annan skrev så gillar jag benen väldigt mykke. Hon har en självsäker o avspänd ställning, men om det är något jag stör mig på så är det att jag får intrycket av att hennes mage buktar innåt, men det är nog bara jag :rolleyes: hursomhelst, snygg bild, skulle aldrig kunna göra något liknande själv. ser fram emot att få se mer bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt fin, hennes vänstra arm ser ut att försvinna där bakom, men det är inte så riktigt farligt. Sen, som någon nannan kommenterade, så är det ju magen. Jo, den verkar bukta lite inåt - fixa det, då är hon bara lite muskulös, och det är ju aldrig fel =).

 

Sen tror jag att det skulle se underbart mycket bättre ut med tunnare linjer. När dom är så där tjocka ser dom gärna ojämna ut, och lite skakiga. Tycker jag iaf ^^.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, det här är en GAMMAL bild mina vänner! Men jag har tagit till mig kritiken om magen hundrafallt, jag fick helt enkelt ett litet överdriv-magen-så-mycket-du-kan-ryck, då går det som det går.

 

Att den däremot ger intryck av att bukta innåt...tja, det har väl inte med det att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...