Hoppa till innehåll
Anime.se

slarveri av Sepemulle


sepeMuLLe
 Share

Rekommenderade inlägg

Förstår mig inte riktigt på kläderna, även om det var en ganska fräck design. De ser lite otympliga ut för att tillhöra en bågskytt... Håter var jättefint, och örat ser inte alls särskillt konstigt ut, det sitter bara lite för högt upp! Högerarmen ser också ut att vara tjockare än den andra, men det är klart, hon skjuter väl med det! ;)

 

edit: glömde säga att jag älskar ögat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag ser, som inte redan är sagt, är att jag tycker henner ben ser lite för stora ut för resten av kroppen. Eller så är det hennes torso och armar som är för små. Kan inte bestämma mig :P. Annars jättefin, speciellt håret gillar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det är tjockleken på benen som gör det... jag tror att det är att det ser ut som om byxorna sitter uppdragna för högt i skrevet, och att byxorna borde sitta lite lösare runt benen. De ser ut att vara ett par halvbagiga byxor!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu e detta kanske lite sent att säga men jag tycker nog inte att kläderna värkar särskilt otympliga alls utan snarare funktionella (jag är själv bågskytt) 1. de e tajta vilket gör att båg strängen inte drar i och bromsar själva skottet

2. lädret som går över bröstet bör fungera som skydd för islag

3. bandagelindningen funkar nog också bra som skydd för islag

4. de är lätta och verkar ganska lätta att röra sig i

snyggt arbete det enda jag har att kriticera är nog att hennes vänster arm verkar lite smal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...