Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto kläder?


Tyrán
 Share

Rekommenderade inlägg

Hela cosplay kostymer i huvudtaget i Sverige är väldigt svåra att finna, vilket är bra enligt mig. Eftersom det roliga med cosplay är att bli färdig med något du har gjort själv. xP

 

http://www.mangani.se/

Har några bra patches och stuff om man inte orkar göra dem själva though :P

 

EDIT: Om du inte orkar göra västen helt själv så kan du kanske leta efter en armégrön väst på erikshjälpen eller något och fixa till den lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

fast vissa saker e ju svårare än andra å sy.. om man (som jag) inte är så van att sy cosplaykläder kan det va ganska svårt att sy t.ex skor och headband (om man har valt t.ex naruto) jag har inte tillgång till verktyg för att jobba i metall. Så visst kan det väl va okej att fuska med vissa detaljer, iaf i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Nån som säljer (eller vet var de säljer) Narutoväskor alltså de väskor de bär med sig på ben och i bältet.

 

Om ni vill ha tips på hut man kan göra enkla narutosandaler så vet ja ett sätt.

Köp ett par flipflop tofflor och ett par blåa fotbollssockor...sedan trär man sockorna över flippfloppen, klipper upp för tåna och under sulan....limma sen runt kanterna och fäst strumpan....bingo..ett par helt ok narutosandaler

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Av en ren slump hittade jag en tröja på en butik i sthlm ( tror den hette onestore) där de säljer lite skate/street kläder. där fanns en zipcrew som var väldigt lik narutos tröja i shippuden, orange från bröstet nertill å svart övertill. riktigt snygg faktiskt, men jag köpte den aldrig :

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...