Hoppa till innehåll
Anime.se

Final Fanasy 12


Hûmla
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag såg härom dan att det kommer att släppas under andra halvan av 2005 ,men det var den Americanska utgåvan.Jag har letat och letat efter releasedatum på den europeiska utgåvan men har inte hittat något, nu är frågan om någon annan vet något?

 

Vill gärna höra vad ni tycker om det..so far?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det finns inget releasedatum för Europa än. Men i början av 2006 kanske det kommer hit om vi har tur.

 

Det är säkert roligt men jag längtar inte efter det så mycket. Det är skönt att dem har tagit bort random battles iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Star Wars är juh hur bra som helst iofs, men de har aldrig blivit nå vidare i spelväg tyvärr... lite offtopic kanske =/

 

anyway, jag gillar iallafall random encounter systemet (kanske för att de varit så i alla spelen... vet inte) men de behöver givetvis inte betyda att det inte skulle funka utan det.

Det återstår väll att se antar jag för det kommer att spelas hemma hos mig iallafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara sett en trailer och har inte fått något intryck av Starwars...??

 

Men...hade ingen aning om att dom tagigt bort random encouters (alltså att man möter fiender bara man är ute o går) Hur gör man nu om man ska levla?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan finnas både bra och dåliga sidor med det

men jag tror de pga detta kommer bli svårare att dö eftersom du helt enkelt kan välja bort de starkare fienderna och på så vis slippa svåra strider... men de kanske löst det på nått annat vis, vad vet jag?

isåfall gillar jag inte detta då jag redan tycker de tidigare spelen varit onödigt lätta just när det kommer till fighting

(i nästan alla FF-spel finns juh en väl utarbetad story, lite trix och pussel med sidequests etc vilket gör att mer än ett FF-spel ramlar in på min top 10, så de är fortfarande mycket bra)

hoppas bara de balanserar upp valfriheten i fighting systemet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...