Arla-kanninen Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 jahopp har inte postat så mycket men kommer när jag gör de lägga mina bilder här Skissen gjorde jag för ett par månader sedan det är iallafall en fanart på Yuna från FFX Yuna fan art på denna bilden är det första gången jag använder några tekniker men jag är endå JÄTTE nöjd (konstigt vad ens stil kan ändras ibland) grön snubbe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 jätte snyggt, det enda som blev lite konstig var de extremt utstående höftlinjerna (ja, jag vet inte direkt vad de kan kallas)!! Keup up da good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 jag tycker att det ser ut som om hon håller på att tappa sina skjorts... byxor.... whatever... men annars var den snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 Håller med, finfint! Fast höfterna var lite smala tycker jag. Hon borde ha lite mer former, förutom brösten ;) Färgläggningen var ochså bra, även om dom mörkare strecken på håret och kjolen ser lite hackiga ut. Bra färgval också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 uppdatering!! fast bara en bild, kritta gärna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 27, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 Den gröna snubben ser ut att vara lite inspirerad utav Rock lee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg