Hoppa till innehåll
Anime.se

cosplaya i gbg


Hinata-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

Finns det inte en Mangakai-filial i Göteborg? Den kanske är inaktiv eftersom hemsidan inte är uppe fortfarande, men detta hittade jag på Mangakais hemsida:

 

 

Mai

Säte i: Göteborg

Medlemsavgift: 75:-/år

Storlek: c:a 80 medlemmar

Aktiviteter: oregelbundna utskick (6--7ggr/år), animévisningar (siktar på biosalong), vävsäte

Kontaktman: Jacob Brännström, Föraregatan /b, 426 68 Göteborg, jacob(a)mednet.qu.se

URL: http://mai.ruin.nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mina ekonomiska möjligheter e väl inte så stora just nu... *suck*.. hade velat leka hemma ju..

med tanke på att Malmö ligger...hum.. Xmil från hemma alltså fett med långt bort så e det nog inte aktuellt iaf inte med tanke på frånvaron av körkort och sjs priser ;)

jaja, vill ngn dra i gång nått i göteborgsområdet så e jag på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja, vill ngn dra i gång nått i göteborgsområdet så e jag på

Vad hindrar dig från att dra igång nåt själv? Varför denna utbredda lättja att vänta på att nån annan ska göra jobbet?

Jag tycker jag ser det jämt, folk som klagar "Varför arrangerar ingen en anime-visning där JAG bor?" och motsvarande.

 

Vill man ha något gjort får man oftast göra det själv, det är så det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad hindrar dig från att dra igång nåt själv? Varför denna utbredda lättja att vänta på att nån annan ska göra jobbet?

 

jag drar gärna igång något.. men jag fixar inte att göra det själv. dels har jag aldrig gjort ngt liknande inna, dels är det alldeles för mycke jobb att göra själv.

Vad jag undrade var som jag skerv, om någon/några vill dra i hop något tillsammans (mellan raderna) med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
hejsan

 

jag bara undrar om det finns några göteborgare (eller andra) som skulle vilja dra ihop ett cosply i gbg....med kanske lite filmvisning, dräkttävling m.m vad man nu kan tänkas komma på.

Hej hej, Jag bor i Göteborg och jag håller med dej Hinata-chan det borde finns mer här. Jag och en kompis brukar ha lite filmkvällar och så. men mer brukar det inte bli. Så vi siktar på att ta oss till Sydcon i år. men det verkar inte komma upp något datum. Och det skulle vara kul om man kunde få igång något här i Göteborgs trakten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...