SkuttyWan Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Hej! Jag undrar om det moejligtvis sitter naagon haer paa forumet som lurkar oever naagra bra adresser till bra manga/anime-affaerer i London? Aer daer pa klassrea just nu och jag har inte haft naagon lycka med att hitta en bra affaer med manga eller anime, eller andra japanska grejer foer den delen. Tack paa foerhand :) /Skutty som snyltar paa Apple Store's datorer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 (Heeeej SkuttyWan xD) Jag körde en snabb googlesökning (...) och hittade denna butiken. Sidan är ju inte så snygg, men butiken verkar ju rätt ok. Hur är det annars i london? ^^ Händer det något kul? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gege Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Forbidden Planet! Alla som är i london måste besöka den!! Tyvär minns jag ej vart den ligger, utan ni får helt enkelt ta reda på det själva... jag tror dom har en hemsida som man lätt får tag på genom google. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg