Hoppa till innehåll
Anime.se

Vill du ha Kirbyanimén på DVD i Sverige?


PokaSorM
 Share

Rekommenderade inlägg

Lägg ner mer tid på dina inlägg, tex. så innehåller rubriken stavfel och ditt inlägg är väldigt svårtolkat.

 

Om du vill ha dvd'n så är det väl bara att köpa från någon utländsk sida? Men det finns säkert någon återförsäljare i Sverige som säljer den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för det jag är Ung och jag måste lära mig Stava Fattar du

är du en Stocholmare? då ska du inte någ Prata med mig

min Dvd kan inte Läsa andras länders Dvd så det så

 

Om vi tar och skippar fördomar och personliga angrepp... tack.

 

Om du är ett animefan så är det nästan ett måste att skaffa sig en regionsfri DVDspelare... de är inte så dyra heller, min syrra köpte en ganska nyligen för 500:- (ny, inte så värst bra men ändå regionsfri). Du kan också för en avgift få den du har att bli regionsfri. Det är iaf så med de flesta DVDspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki jag förlåter dig men ni får tåla att jag inte är någon bra Skrivare

 

Javisst. Men om du vill att vi skall tåla att du inte kan skriva får du också tåla att folk anmärker och inte bita ifrån dig direkt. Det är faktiskt arbetsamt att läsa inlägg som är näst intill oläsliga.

 

Dessutom är det en sak att inte kunna skriva, och en annan sak att inte anstränga sig alls. "op" istället för "på" är inget stavfel, det är att man inte ens orkat läsa igenom vad man skrev. Och att man inte har stor bokstav för ord mitt i en mening (förutom för namn) är inte särskilt svårt att lära sig.

 

Bara de två detaljerna: 1) Inte stora bokstäver mitt i en mening och 2) läs igenom vad du skrivit, så skall du se att ingen klagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara de två detaljerna: 1) Inte stora bokstäver mitt i en mening och 2) läs igenom vad du skrivit, så skall du se att ingen klagar.

 

Haha. Borde sitta klistrad på alla forumavdelningar som "the golden rule of Anime.se". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...