Hoppa till innehåll
Anime.se

Nintendo Revolution Film


shiMa
 Share

Rekommenderade inlägg

"IGN har en film, "Revolution" film, det sägs att en hacker har hackat någonting som tillhör Nintendo, jag vet inte om det är sant, men efter hur alla pratar om det så kan jag inte bara låta nyheten vara utan att skriva den.

Nu till sak, om denna film är sann är den nog introfilmen till Nintendos presskonferens på E3 i år, om som sagt filmen är sann kommer också vi verkligen ha en Revolution här i världen, VIRTUAL REALITY (på sätt och vis). Konsolen kommer att bestå av en "Brain" och "Eyes".

Hjärnan (Brain) är den som beräknar alla rörelser man gör och det är där man sätter in spelet, DVD skivan eller vad man nu vill trycka in där, den kan även sända ut information till ögonen (Eyes) och sedan ska man kunna skicka tillbaka information via sin egna hjärna, ögonen (Eyes) är dem som gör så att man kan se spelet.

Dem verkar ha någon sorts koppling till öronen med (kanske det är hörlurar).

Hursomhällst har jag ingen aning om detta är sant, men jag tycker nog att det pekar åt det hållet."

- Från Spelcentralen.se

 

Ladda Ner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den filmen är fejkad. Läste det någonstans, men den är häftig och verkligen bra gjord.

 

Nintendo har dock själva släppt info i svar på visningen av Xbox360s, där dom säger att Revolution ska ligga ner, och vara lika hög som tre DVD-fodral. Och använda vanliga DVD-skivor som format.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte så säker på att den är fejkad.

De visar ju en GameCube i filmen, och under den så är det en platt, liggande konsolle med ett frågetecken över. Det är den som de menade. Aja. Vi får se på E3.

 

Och dessutom så är filmen otroligt bra gjord. Skulle mycket väl kunna vara gjord av Nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*host*Vem har sagt att gametrailers altid har rätt? *Harkel* ;)

 

Aja, börjar också tvivla på att den är riktig. Men ifall den inte är den så är den riktigt bra gjord. Vi får se på E3. :)

Jag tycker det egentligen inte är något snack om att den är falsk. Man såg ju inte något annat än halvbra renderade datoranimationer, och produkten fokuserades det alldeles för lite på, på något sätt, och videon var allmänt rörig. Inget som tyder på att den skulle vara riktig som jag ser det. Kul grej bara.

 

Man börjar ju längta till E3 åtminstone, men det dröjer ändå ett tag tills den kommer.

 

Förresten, är det bara jag eller är xbox 360 riktigt ful? Specielt logotypen. Usch usch usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte Xbox 360 är varken snygg eller ful, den kunde lugnt varit mycket fulare. Sen kan jag hålla med om att MTV grejen var bara crap.

Sen kan jag ju bara säga att jag läste den mest ägande grejen någonsin om Xbox 360, att Square Enix är en av Microsofts nya partners :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...