T.A.G Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Har försökt att hitta denna serien på Dvd eller annat. Har dock ej kunnat det. Kallades också Tetsujin 28-Go men det var nog orginalserien från 1963. Uppskattar all hjälp jag kan få. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Bör finnas på DVD i Japan... tror jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Det finns två Amerikanska Gigantor-DVD-lådor (Den första). Jag själv har funderat på att införskaffa dem, men har vare sig haft tid eller pengar till någon sådan utsvängning, så jag har ingen koll på vilken säsong det rör sig om. Det verkar inte vara den första, men då den är svart-vit kan vi anta att det är den andra (eller snarare senare delen av den första säsongen). Finns att köpa för en billig penning på www.dvdboxoffice.com . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
T.A.G Skrivet maj 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Det finns två Amerikanska Gigantor-DVD-lådor (Den första). Jag själv har funderat på att införskaffa dem, men har vare sig haft tid eller pengar till någon sådan utsvängning, så jag har ingen koll på vilken säsong det rör sig om. Det verkar inte vara den första, men då den är svart-vit kan vi anta att det är den andra (eller snarare senare delen av den första säsongen). Finns att köpa för en billig penning på www.dvdboxoffice.com . Det är den första serien från 1963. Tyvärr inte den jag letar efter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Gigantor är najs =) Lite synd att man inte spelade in den då den gick på TCC... =P GIGANTOOOR, GIGAAAANTOOOOR! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg