Skatan Milla Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Så slänger man upp ännu en bild här på planket (ganska aktiv nu) vilket känns skönt :) Förhoppningsvis så har jag fixat det mesta som var fel på bilden jag skickade in sist så återigen så söker jag efter kritik ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 jag ser inget styggt med henne >( men du, börja rita näsorna längre net på ansiktet årminstonde på tjejor och med näsans nerdrag kommer naturligtvis munnen att följa med du har för stora hakor på tjejsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Hon ÄR stygg, tro mig ;D Japp jag har också märkt det där med näsorna, men det är svårt att få en liten näsa att se bra ut och hamna på rätt ställe. Angående hakorna så funkade det ju för Tohru Fujisawa (GTO) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 mm, men han har en mer raelistisk stil änn du har! tycker bara det skulle passa din stil bättre med näsor längre ner (mindre hakor) ritade upp lite exempel snabbt bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg