Hoppa till innehåll
Anime.se

Svempa is tillbaka! -UPPDATERING- 6/6 CG


svempa
 Share

Rekommenderade inlägg

Den var helt ok, jag såg inga direkta fel men kanske ett mer tränat tecknaröga kan avgöra bättre än mig.

Men en sak störde jag mig på men det kan du nog ordna snabbare än blixten; datumet du skannade verkar ta upp hela bilden (egentligen inte men den är i vägen).

Annars så var den som sagt bra!

 

 

PS. Den som har lust kan gärna kritta min "Belexth", jag har ordnat bilden nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjosan! Här får man svar snabbt :)

 

Detdär med datumet kan jag inte ta bort på blyertsversionen T_T men det kommer vara borta i den CGade versionen ^^

 

Kul att ni gillade den!

 

Doddis: Jag fattar inte vad du tycker är fel med handen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite korta ben hade han, och så lutar han i en lite konstig vinkel. Vecken på det där grejset på magen ser ganska bra ut, men resten... halsduken och mantelmojen han har runt benen.

Veck dår inte bara utåt, man måste göra en skugga eller ett streck som markerar var vecket går. Det ser konstigt ut om man bara gör utbucklir på ett (förmodat) rakt tygstycke.

 

Hoppas du förstod något av det, det är lite svårt att förklara. Men jag tycker du har förbättrats sen sist jag var här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...