Skatan Milla Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Det var ett tag sedan man färglade något men här får ni något :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 ser bra ut, hett med cellshade men det ser lite hackigt ut på vissa ställen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 The curse of the mouse and the zoom ^^ Jag zoomar alltid in 800 när jag skall rita detaljerade saker som hår, klädes detaljer o.s.v. vilket gör att det ser hackigt ut. Men bra att du påpekade det för jag har inte lagt märke till det förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Färgläggningen såg ganska okej ut, utom håret, det får jag säga såg lite ut som om du bara kladdat på lite mörkt här och lite ljust där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 om du fixar henne lite mer...så blir hon bättre :D hon e bra för mig.. good! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Generellt ser det bra ut, men jag tycker att ögonen är för ljusa, ochså verkar det vara små, grå prickar runt irisen. Ljuset på håret verkar som sagt bara vara lite "här och där". Övrigt bra jobbat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg