Hoppa till innehåll
Anime.se

DS mast.....


Rulz
 Share

Rekommenderade inlägg

Det där låter som en typisk mytomani-grej.. många unga personer använder sig av sånt..

 

Såna som har kusiner som jobbar på Nintendo och skickar dom beta-versioner av spel långt före dom börjar säljas, jag minns själv att jag hade en rolig diskussion med en pojke som hade en kopia av SCII någon månad innan det släpptes i Japan.

 

En DS-mast skulle man ha hört om.. men men, vi har ju wi-fi..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte heller pa det riktigt om att det kan ga over hela USA men dom kanske satter upp en i varje delstat (skojar) :D

 

Ska fraga min kompis vart hans kompis fick reda pa det. Men jag kan inte inom 2 manader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tydligen så skulle dom ha något samarbete med Gamespy om att sätta upp "mötesplatser" där folk med DS kunde koppla upp sig och spela online. Det var vad jag kommer ihåg ifrån vad dom sade på E3.

 

Tja, på i princip alla MickeyDee's i USA så har dom ju s.k. Wi-Fi hotspots, så om du är på stan och är sugen på att snacka med din polare hemma, men du glömde telefonen, så kan du gå till närmaste McD och skriva ett litet meddelande..

 

WF hotspots är ju redan aktiverat där borta så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Wifi-hotspots med internetaccess finns det redan massor av. Skillnaden mellan vanliga och nintendos tippar jag är att dom spärrar vissa portar vilket gör att man bara kan använda dom till att gå online med ds istället för att surfa och liknande också.

 

Och det vi tyckte var lustigt var inte det konceptet som i grunden är ganska lätt att utföra utan att EN mast skulle kunna täcka hela USA ;)

Vem som hellst fattar ju att det inte funkar liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...