Hoppa till innehåll
Anime.se

Animal Crossing- NES spel


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

Har spelat Animal Crossing ett bra tag nu och fått tag i några stycken gamla Nintendo 8-bitars spel. Dom jag har är Balloon Fight, Donkey Kong, Exitebike, Pinball och Tennis, men jag misstänker att det fins fler. Är det någon som har nåt annat och i så fall skulle vilja dela med sig av det eller byta mot nåt av mina med hjälp av koderna man kan få av Tom Nook?

Isåfall heter min stad Gilead och min gubbe Dork.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De spelen jag har är Golf, Tennis, Donkey Kong och Dk Jr math. Dock tror jag inte att jag vill byta något (ifall ni skulle vara intresserad), men ni kan gärna få byta Super Tortimer mot något spel. :P

Jo, kom igen! Jag skulle gärna vilja ha Golf. Super Tortimer kan du däremot behålla... Attans dålig humor han har borgmästarn. Skämta om nåt så viktigt som spel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De spelen jag har är Golf, Tennis, Donkey Kong och Dk Jr math. Dock tror jag inte att jag vill byta något (ifall ni skulle vara intresserad), men ni kan gärna få byta Super Tortimer mot något spel. :P

Jo, kom igen! Jag skulle gärna vilja ha Golf. Super Tortimer kan du däremot behålla... Attans dålig humor han har borgmästarn. Skämta om nåt så viktigt som spel ;)

Hm. Det skulle förresten vara möjligt att byta bort Golf. Jag kom ju just på att man kan ju köpa ett nytt av Tom Nook. Mot Excitebike kanske?

 

Sen är det så sant som det är sagt. Att ge bort ett spel som inte ens är ett spel (att det är första april är ingen ursäkt!) är lite för grymt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för Golf! Här är Exitebike koden

Fs#5&XUXrHiVSw

to9Sy%hgMd0axE

Är osäker på om det är en nolla eller ett stort o på slutet. Du får testa båda.

 

Balloonfight mot Dk Jr Math låter inte heller så dumt. Har inget Balloonfight just nu, men så fort jag har beställt ett så får du koden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PsychoCaptain: Vart bortrest ett tag, men här kommer hur som helst din kod till CluClu Land om du inte redan har fått tag på det själv :P

 

sowQEj5TLGe27w

96BRt%MvOQCMVd

 

Man får tacka så mycket för Tennis också, koden fungerade perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PsychoCaptain: Vart bortrest ett tag, men här kommer hur som helst din kod till CluClu Land om du inte redan har fått tag på det själv :P

 

sowQEj5TLGe27w

96BRt%MvOQCMVd

 

Man får tacka så mycket för Tennis också, koden fungerade perfekt.

 

Koden till CluClu Land fungerade desvärre inte :( (provade både 0 och O på sista raden)

 

Tack för Dk Jr Math. Även om det var ett rätt tråkigt spel ;)

Heh, jo. Dock kan det bli ganska roligt om man spelar två spelare och båda är rätt dåliga på att räkna. :P

 

Tack för Balloon Fight.

Jepp, jag och syrrans pojkvän spelade mot varandra lite förut. Det var en sorglig uppvisning i dåliga mattekunskaper :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...