zegor Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Jag har länge letat efter ett stälel att tanka / köpa denna anime...den gick på 5an tror jag för ca 5-6-7 år sen..redigt snygg handlade om en ''utomjordling'' som såg ut som en männsika..så hände massa skit... han fick en fet motocyckel i nåt avsnitt också.. :) nån som vet vart ma nkan få tag på denna serie? tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Nej, men det kanske går bättre att söka efter den om du stavar "invasion" rätt? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet juli 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 .................................. förlåt för stav felet då.. men jag hittar inget¨på invasion heller Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Unfortunately, there are no plans for a DVD release of this title anytime soon. http://www.animatedbliss.com/DVD/listin ... on+America Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet juli 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 tack :/ va fan jag vill så hemskt gärna se denna serien igen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Verkar som om många vill det. Men den fick inte särskilt bra recensioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg