Hoppa till innehåll
Anime.se

Ett par skisser...


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

... för att fira att jag fått inspirationen tillbaka! Hehe... detta är hur som helst träningsskisser för att jag försöker lära mig att teckna lite fortare. De två första är gjorda på 15-20 min och den tredje något längre.

 

Det finns en del ganska grova anatomiska fel men så går det när man försöker göra något man inte kan XD

 

spring.jpg

hippie.jpg

umbrella.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WHOSH!

 

Du sa att det var mycket anatomiska fel. Tycker precis som Skatan_milla att de mest ser bra ut. Bara några småfel såsom högra underarmen på första bilden. Men även det bakre benet på tredje bilden, jag vet inte om jag skulle vilja vrida mitt ben innåt så mycket :P

 

Det syns att du lagt ner mycket arbete på kläderna, de dominerar den andra och den tredje bilden verkligen. Vad gäller klädvalet på första bilden...

...

...

d--:);

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det syns att du lagt ner mycket arbete på kläderna, de dominerar den andra och den tredje bilden verkligen. Vad gäller klädvalet på första bilden...

...

...

d--:);

 

Hehe, tja hon blev ju påkommen i sitt bad i den varma källan i skogen eller hur, vad begär du av mig!! Ska hon ha kläder på sig också va?? B)

Och vad gäller kläderna på de andra bilderna... Kläder är ju det lättaste! Där behöver man inte oroa sig så himla mycket för olika anatomiska fel, och rena utseendemässiga saker, som att de inte ska bli för smala, inte för tjocka, för breda höfter elelr för smala... Aaah! Jag blir galen på sånt...

 

Inte mycket att säga, förutom det som redan sagts, tyckte bara det såg lite läskiskt ut med så mycket piercings på dom två första bilderna =).. Men, ja, det kanske var menat så?

 

Mja, mer eller mindre... ;)

Tack för kommentarerna hur som helst! Det är eran förtjänst att jag fortsätter utvecklas! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*N va snygga :surprised: gillar den tredje bilden mest :) dock så tycker jag att handen som håller i paraplyet känns lite mysko, gillar inte riktigt fingrarna och tycker att man borde kunna se tumleden lite grann, annars jätte bra, gillar hennes kläder, spec kjolen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...