Izzy Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 ... för att fira att jag fått inspirationen tillbaka! Hehe... detta är hur som helst träningsskisser för att jag försöker lära mig att teckna lite fortare. De två första är gjorda på 15-20 min och den tredje något längre. Det finns en del ganska grova anatomiska fel men så går det när man försöker göra något man inte kan XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Jag tycker att bilderna faktiskt ser helt okej ut, du behöver bara öva på det här ett litet tag till tror jag så kommer det att se riktigt riktigt bra ut. Favoriten är den 3dje bilde, den med det överdimensionerade paraplyet. Det måste vara det som gör den till favoriten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 WHOSH! Du sa att det var mycket anatomiska fel. Tycker precis som Skatan_milla att de mest ser bra ut. Bara några småfel såsom högra underarmen på första bilden. Men även det bakre benet på tredje bilden, jag vet inte om jag skulle vilja vrida mitt ben innåt så mycket :P Det syns att du lagt ner mycket arbete på kläderna, de dominerar den andra och den tredje bilden verkligen. Vad gäller klädvalet på första bilden... ... ... d--:); Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Heltuffa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Inte mycket att säga, förutom det som redan sagts, tyckte bara det såg lite läskiskt ut med så mycket piercings på dom två första bilderna =).. Men, ja, det kanske var menat så? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Det syns att du lagt ner mycket arbete på kläderna, de dominerar den andra och den tredje bilden verkligen. Vad gäller klädvalet på första bilden... ... ... d--:); Hehe, tja hon blev ju påkommen i sitt bad i den varma källan i skogen eller hur, vad begär du av mig!! Ska hon ha kläder på sig också va?? B) Och vad gäller kläderna på de andra bilderna... Kläder är ju det lättaste! Där behöver man inte oroa sig så himla mycket för olika anatomiska fel, och rena utseendemässiga saker, som att de inte ska bli för smala, inte för tjocka, för breda höfter elelr för smala... Aaah! Jag blir galen på sånt... Inte mycket att säga, förutom det som redan sagts, tyckte bara det såg lite läskiskt ut med så mycket piercings på dom två första bilderna =).. Men, ja, det kanske var menat så? Mja, mer eller mindre... ;) Tack för kommentarerna hur som helst! Det är eran förtjänst att jag fortsätter utvecklas! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 F*N va snygga gillar den tredje bilden mest :) dock så tycker jag att handen som håller i paraplyet känns lite mysko, gillar inte riktigt fingrarna och tycker att man borde kunna se tumleden lite grann, annars jätte bra, gillar hennes kläder, spec kjolen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg