saruwatari Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 hej hej. vet ni var man kan fixa ett sånt har forum. det måste väll gå o fixa eftersom jag har sett flera sidor där forumen ser ut såhär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 testa länken till "phpBB" längst ner på samtliga forumsidor =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 www.simplemachines.org ... mycket bättre än phpbb... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Själv tycker jag om PunBB, driver själv ett litet forum med den forumsmjukvaran på min lilla hemmaserver i garderoben. "What is PunBB? In short, PunBB is a fast and lightweight PHP-powered discussion board. It is released under the GNU Public License. Its primary goal is to be a faster, smaller and less graphic alternative to otherwise excellent discussion boards such as phpBB, Invision Power Board and vBulletin. PunBB has fewer features than many other discussion boards, but is generally faster and outputs smaller pages." www.punbb.org för mer info. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Själv tycker jag om PunBB, driver själv ett litet forum med den forumsmjukvaran på min lilla hemmaserver i garderoben. "What is PunBB? In short, PunBB is a fast and lightweight PHP-powered discussion board. It is released under the GNU Public License. Its primary goal is to be a faster, smaller and less graphic alternative to otherwise excellent discussion boards such as phpBB, Invision Power Board and vBulletin. PunBB has fewer features than many other discussion boards, but is generally faster and outputs smaller pages." www.punbb.org för mer info. PunBB! Jag vill köra det på anime.se men då måste jag backupa databasen och sedan konvertera databasen vilket jag inte orkar ^^;. Det äger, punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Japp, det är himla trevligt, snabbt och smidigt forum. Är precis färdig med att installerat en massa nya teman till mitt forum. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 Jag vet en sida där du kan göra ett eget forum till din hemsida! (den ser inte ut så här men den är ändå rätt snygg tycker jag!) www.jmanga.webb.se !! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 För mig funkar det iaf. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg