ThoseN Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Nu har ja sutit o spelat WoW hela tiden ... börjar tröttna på spela så mkt .. skulle va kul o rita lite o sånt men nu suger ja på rita (ja va mycket bättre innan) hur ska man göra för att bli lika bra igen? //Thosen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Rita, rita och rita lite till. Det är det enda man kan göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juli 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 *snyft* ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 gör som jag: rita en bild varja dag innnan du går o lägger dig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Jag la också av ett tag. Men nu har jag kluddat lite i två veckor är lika bra som förut :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg