Cupcakeillon Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Vad ska jag rita?! Jag behöver verkligen hjälp för jag har verkligen ingen inspiration dessa dagar!! Hjälp, hjälp, hjälp!! (Kanske fel forum, men...^^') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Jaaa, rita mig ^^! *meow* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Jaaa, rita mig ^^! *meow* Nyuu..^^' Visst, men..Hur ska jag veta hur hela du ser ut? *Peka på avataren* Man ser väl bara en liten bit av dig där..eller?... Om det nu är du....*Dramatisk musik (Dun,duhn,dun) XD* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 måla en grodtämjare som rider på en tyranosaurus rex och som jagar ett jättespökmonster! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 måla en grodtämjare som rider på en tyranosaurus rex och som jagar ett jättespökmonster! Hmm, låter bra och fantasifullt! *skrattar* Sure.. Ska försöka! ^^ (Alla förslag tillåtna X'D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Vad: Drottning som sitter på sin tron Typ av stämnig: Kyligt och mörkt Omgivning: Fanor och banér som hänger på stenväggarna Klädsel: Stor fluffig klänning, massor med smycken, och håret uppsatt i ett torn med juveler instuckna. I handen en spira. Så, inte så svårt, jag har fler idéer men dem kanske jag ska ha själv... Fast frågar du efter mer kan du få. Jag kommer ändå aldrig orka rita alla de idéer jag har. Kan ge dig ett komplett färgschema också! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Jaaa, rita mig ^^! *meow* Nyuu..^^' Visst, men..Hur ska jag veta hur hela du ser ut? *Peka på avataren* Man ser väl bara en liten bit av dig där..eller?... Om det nu är du....*Dramatisk musik (Dun,duhn,dun) XD* Det är ju det som är grejen ^^, du ser en liten del av mig. Resten får du hitta på själv :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg