Hoppa till innehåll
Anime.se

Jenna, färglagd


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Färglade henne i Open Canvas, har aldrig testat det förut män tänkte att omväxling förnöjer. Jag tror att jag är ganska nöjd för att vara första försöket. Använde mus...som vanligt. Bakgrunden blev kass, men...äh!

 

Länkar till bilden, tror den är för stor annars...

 

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... _frdig.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket snyggare än den ursprungliga skisssen i alla fall. Jag gillar skuggningen i ansiktet och händerna. Färläggningen på kläderna var bra också. Det är bara att benen är för korta och stövlarna som ser knasiga ut. Men det var de redan i skissen, och nu försöker jag ge feedback på färgläggningen mest :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket snyggare än den ursprungliga skisssen i alla fall. Jag gillar skuggningen i ansiktet och händerna. Färläggningen på kläderna var bra också. Det är bara att benen är för korta och stövlarna som ser knasiga ut. Men det var de redan i skissen, och nu försöker jag ge feedback på färgläggningen mest :)

 

Benen är inte för korta, jag kollade flera gånger... Fyra lika delar;

1. huvud och axlar

2. överkropp

3. lår

4. smalben och fötter

 

Kan det vara att tröjan är längre än till midjan och lurar ögat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog kläderna, tror på att era uträkningar stämmer. :P

Av någon anledning så tycker jag att knäna är precis "innan" där kjolen slutar... vet inte varför men det är nog det som ställer till det.

 

Sen beror det ganska mycket på hur realistiskt ens anatomiska modell är som man använder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...